Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΥΠΑΡΧΩ.....


Στίχοι:  
Πυθαγόρας
Μουσική:  
Χρήστος Νικολόπουλος








Υπάρχω
κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω,
σκλάβα τη ζωή σου θά΄ χω
κι ας βαδίζουμε σε δρόμους χωριστούς.

Υπάρχω
μέσ΄ στα μάτια σου που κλαίνε,
μέσ΄ στα χείλη σου που καίνε
και θα υπάρχω στα τραγούδια που θ΄ ακούς.

Είμαι της ζωής σου ο ένας,
δε με σβήνει κανένας
κι αν με άλλους μιλάς
κι ώρες ώρες γελάς
κατά βάθος πονάς,
γιατί σκέφτεσ΄ εμένα.

Είμαι και αρχή και φινάλε
και στη σκέψη σου βάλε
πως αν κάνεις δεσμό
μέσ΄ σε λίγο καιρό
θα χωρίσεις γιατί
θα υπάρχω εγώ.

Υπάρχω,
στη χαρά σου και στη λύπη
η μορφή μου δε θα σου λείπει
κι ούτε πρόκειται ποτέ να ξεχαστώ.

Υπάρχω
μέσ΄ στην τύχη σου που βρίζεις,
στο μυαλό σου που ζαλίζεις
με τσιγάρο μ΄ αναμνήσεις και πιοτό.

Είμαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου