Katia,lyrics,songs,ploio,limani,love


Ζητάς ν αφήσω τα ταξίδια τα μεγάλα
κάβο να δέσω στη δική σου αγκαλιά...
Αν δεις ποτέ πελάγου κύμα μες στη γυάλα
και γλαροπούλια να χορεύουν σε κλουβιά
τότε μπορεί να το δεχτώ πως κι η αγάπη
ζει κι ανασαίνει στριμωγμένη στη φωλιά.

Εγώ είμαι πλοίο κάποιας άγονης γραμμής
κι εσύ ματάκια μου λιμάνι μιας ζωής
Θα σε ζητώ
σαν το τρελό στο τέλος κάθε ταξιδιού
Πάλι θα κλαις
λευκό μαντήλι όταν κουνάς του χωρισμού


Λες οι φουρτούνες σαν κλαρί θα με τσακίσουν
τάζεις γαλήνη στα υγρά σου τα φιλιά ...
Όταν τα χρώματα της θάλασσας μετρήσουν
και μεταφράσουν των ανέμων τη μιλιά
τότε μπορεί να το δεχτώ πως κι η αγάπη
έχει γραμμένες συνταγές, γνωστά κουμπιά

Εγώ είμαι πλοίο που αλητεύει στη φθορά
κι εσύ στα φώτα στολισμένη και κυρά
Θα ξαγρυπνάς
τ΄ άστρα πώς είμαι, πού αρμενίζω να ρωτάς
Θα τρέμω εγώ
ξένα σκαριά
στα χέρια σου μην και κρατάς

_________© Copyright, Kati