Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ

Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ


O χρόνος για άλλη μια φορά μου 
δείχνει καθαρά το πρόσωπο,
τον δρομο του... 
Χωρίς σκιές, Χωρίς μασκες. 

Δεν ψάχνω μέσα σε 
χαμένες ξεθωριασμένες 
εικόνες, λέξεις, πράξεις
να βρω μια Αλήθεια αφου ήδη 
εκείνη τωρα καθρεφτίζεται 
μπροστά μου διάφανη, γυμνή 
και με κοιτά πάντα κατάματα!

Οι ήμερες,οι νύχτες μεταμορφώνονται 
μοιάζουν σαν θάλασσα που διασχίζουν 
την απόσταση ενος ξεχασμένου 
χθες και να μειώσουν την απόσταση 
για το Tώρα,για το Σήμερα!

Ολες οι στιγμές ειναι γεμάτες απο Φως,
καθετί που μοιράζεται στην ζωή μου 
που χαριζεται το αγκαλιάζω τρυφερά 
και φυλάγετε βαθεια στην καρδιά 
σαν Πολύτιμο φυλαχτό!

Είναι εκείνες οι ήμερες,
οι νύχτες οι ώρες 
οι σκέψεις,οι στιγμές 
που αφήνομαι για να συναντήσω 
εκείνο το άλλο 
Αληθινό κομμάτι της Ψυχής μου!

 Ειναι που ξεδιπλώνομαι, 
μπροστά σου και γίνομαι 
εκείνη που χάνεται μαζί σου 
με τέτοιο τρόπο που να μπορώ 
να δω βαθεια μεσα σου.

 Δεν Νιώθω Φόβο!
Δεν Νιώθω Ντροπή!
Και να θυμάσαι οτι: 
Εκείνη την ώρα,
την Στιγμή 
μέρα ή νύχτα...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου