Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΤΑΡΖΑΝ

Ο Ταρζάν      

Στίχοι:  
Πάνος Φαλάρας
Μουσική:  
Τάσος Λένης

Ο φίλος μου ο Αντρέας ο Ταρζάν
σκαρφάλωνε στα δέντρα για να κλέψει ροδιά,
καρότσια έφτιαχνε με ρουλεμάν
και πάντα με τα χέρια έπιανε χταπόδια.

Ο φίλος μου ο Αντρέας ο Σεβάχ
μιλούσε για ταξίδια με καράβια πάντα,
ζωγράφιζε ο νους του τη Σεράχ
και χάρτες ναυτικούς μαζί με τον εξάντα.

Ο φίλος μου ο Αντρέας ο Σεβάχ
ταξίδευε καιρό μαζί με τ΄ όνειρό του,
και έσμιγε Χριστό μα και Αλλάχ
και όλους τους λαούς της γης μες στο μυαλό του.

Ο φίλος μου ο Αντρέας ο Ταρζάν
στην Αφρική δικό του έκανε ορυχείο,
μου έστελνε δερμάτινα μπουφάν
και μου `γραφε: "Ο κόσμος μοιάζει με λαχείο".

Ο φίλος μου ο Αντρέας ο Ταρζάν
τα χάνει κι απ΄ το τίποτα τ΄ αρχίζει όλα,
παντρεύεται μια όμορφη Λοράν
και παίρνει μετοχές κι αυτός στην Κόκα Κόλα.

Ο φίλος μου ο Αντρέας ο Σεβάχ
της Δύσης μελετούσε τη φιλοσοφία,
κι ο θάνατος τον βρήκε μ΄ ένα "αχ"
τον σκότωσε προτού μιλήσει η μαφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου