Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Του έρωτα σημάδι


Του έρωτα σημάδι


Έχω ένα μυστικό
ένα μικρό σταυρό στο σώμα μου
Κι έναν εσπερινό στα λόγια μου
Έχω και μια πληγή
μια ανοιχτή ευχή στο χέρι μου
να πίνεις κάθε αυγή, αστέρι μου
Αλλάζει κάθε που βραδιάζει
τ' όνειρο μου μοιάζει να 'ναι ποταμός
Σκοτάδι του έρωτα σημάδι
τ' όνειρο του ʼδη είν' ο ουρανός
Έχω ένα φυλαχτό
ένα μικρό θεό στον ύπνο μου
κι έναν αυγερινό στον κήπο μου
Και κάθε Κυριακή
μες στη μικρή μου αυλή χάνομαι
γεννιέμαι απ' την αρχή κι αισθάνομαι

Το είπε...: Αλκίνοος Ιωαννίδης

Ετικέτες (tags): lyrics, songs, Ελένη Τσαλιγοπούλου, στίχοι, τραγούδι, τραγούδια


Λόγια σχετικά με "Του έρωτα σημάδι"

  • Χίλιες σιωπέςΣτις βραδινές περιπλανήσεις μας μες στης πόλης τον αχό τις θαμπές φωνές των άγνωστων σκορπάει ο αέρας εκεί κι εδώ Μου κρατάς το χέρι σε κρατώ με κοιτάς για μια στιγμή το μεγάλο μας το όνειρο σου εξηγώ με ένα φιλί Και μετά δεν μιλάμε πολύ γιατί το όνειρο ζει στη σιωπή Με το βλέμμα στους περαστικούς
    Το είπε...: :Νίκος Ζούδιαρης
    tags : lyrics,songs,Ελένη Τσαλιγοπούλου,σιωπή,στίχοι,τραγούδι,τραγούδια,Τσαλιγοπούλου,Τσαλιγοπούλου Ελένη
  • Ο κηποςΦέρνει η νύχτα το πρωί κι ο ήλιος πάει να φανεί ήμουν μικρός και ξέχασα γλυκό πουλί μου σε έχασα Kλείνει τα δίχτυα του το φως κι όποιος κοιμάται μοναχός κάνει πως δεν τον νοιάζει μ' όνειρο η μέρα μοιάζει. Tα φτερά μου ανοίγω στον αέρα ότι απομένει απ' τη ζωή είναι μια μέρα είν' ένας κήπος με λουλούδια και με φίδια
    Το είπε...: :Σωκράτης Μάλαμας
    tags : lyrics,songs,κήπος,Μάλαμας,Μάλαμας Σωκράτης,στίχοι,Σωκράτης Μάλαμας,τραγούδι,τραγούδια
  • Να μ' αγαπάς Να μ’ αγαπάς, να σταθούμε εδώ σε μια γωνιά Να κοιταχτούμε λες κι ειν’ γιορτή, πρωτοχρονιά Να με κρατάς αγκαλιά σφιχτά γιατί μου πήρε πολλά το εφτά εκτός κι αν είπα εγώ το έλα σ' όλα αυτά Μακάρι να ‘ναι η καρδιά μου ρόδι τυχερό να στο χαρίσω να στάζει αγάπη ένα σωρό Στα μαξιλάρια και στο χαλί να ξεχαστώ να μου λες πολύ
    Το είπε...: :Τρίφωνο
    tags : lyrics,songs,στίχοι,τραγούδι,τραγούδια
  • Τ' ανείπωτα Τα περασμένα καίγονται, στη λησμονιά πετάνε Γίνονται αγιάτρευτες πληγές τις νύχτες και πονάνε Στη λησμονιά σε πάνε… Στάσου λιγάκι, μη μιλάς, άσε το χτύπο της καρδιάς να πει ό,τι είναι για να πει, στο φως να γεννηθεί… Για ένα τίποτα, μη φοβηθείς, πώς φτάσαμε στ’ ανείπωτα… Γλυκιά μου, μη χαθείς…
    Το είπε...: :Δημήτρης Ζερβουδάκης
    tags : aneipwta,lyrics,songs,tragoudia,zervoudakis,Ζερβουδάκης Δημήτρης,στίχοι,τανειπωτα,τραγούδι,τραγούδια
  • ΜέλισσεςΓράφονται ακόμα τέτοια τραγούδια ; Να σε μισήσω είν`αργά αέρας με δροσολογά με κυνηγούν οι μέλισσες κι εσύ που δε με θέλησες. Τινάζω το βασιλικό να σταματήσω το κακό σ`είχανε δέσει μάγισσες μα πάλι εσύ με ράγισες. Νυχτώνει βγαίνω να σε βρω
    Το είπε...: :Ελένη Φωτάκη
    tags : life,lyrics,songs,stixoi,Γιώργος Καζαντζής,μέλισσες στίχοι,στιχάκια,στίχοι,τραγούδι,τραγούδια,Φωτεινή Βελεσιώτου
  • Μ' αρέσει να μην λέω πολλάΜ' αρέσει να μη λέω πολλά μη λέω πολλά μ' αρέσει να κοιτάω ψηλά κοιτάω ψηλά στ' ατέλειωτα τραγούδια με τη σκιά μου να πετώ, να πετώ να πιάνω αστέρια στο βυθό στο βυθό, βυθό της μουσικής σου Κι όταν θα πέφτει η παγωνιά, η παγωνιά να κάνω κύκλους σαν ολό, ολόγιομο φεγγάρι στη σκηνή σου Να 'ταν τα φώτα τα θαμπά, τα θαμπά
    Το είπε...: :Υπόγεια Ρεύματα
    tags : lyrics,songs,tragoudia,στίχοι,τραγούδι,τραγούδια
  • Δε ζητάω πολλά Ξανάρθες ξημερώματα, πριν σβήσουνε τ'αστέρια και πριν προλάβω να σε δω με πήρανε αιχμάλωτο, ξανά, τα δυο σου χέρια Ξανάρθες ξημερώματα και πάλι μεθυσμένη λες και δεν έχει το πρωί για την αγάπη σου στιγμή και με το φως πεθαίνει Δε ζητάω πολλά όλα αυτά που μου λες στο σκοτάδι να τα πεις μια φορά
    Το είπε...: :Κωστής Μαραβέγιας
    tags : lyrics,songs,tragoudia,στίχοι,τραγούδι,τραγούδια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου